Hur du beställer/Fraktkostnader

HUR DU BESTÄLLER

1 Fyll i ditt namn, adress, vad du vill beställa, grejernas produkternummer och hur du vill betala i ett mail till mig, med titeln "Beställning". Min adress är: saakasubyou@gmail.com. Skriv också om du vill ha vanlig frakt, eller rekommenderad (försäkrad). (Det går också att hämta upp varan/varorna, jag bor i Stockholmsområdet)

2 Jag svarar så fort jag kan med den totala kostnaden inklusive frakt och hur du går till väga för att betala. Dom två sätt jag erbjuder är vanlig banköverföring eller, på egen risk, att du skickar väl dolda kontanter i ett kuvert. Jag rekommenderar dock banköverföring!

3 Du betalar och berättar att du gjort det, och när jag mottagit pengarna skickar jag varan inom två arbetsdagar.


~~~~

Vänligen notera att om en vara skulle skadas eller ett paket försvinna på grund av postens slarv så kan jag inte hållas ansvarig för det. Tyvärr så kan jag alltså inte ersätta för skador som uppkommit under frakten :(